Dla zmówień złożonych po 11. listopada nie gwarantujemy ich dostawy przed świętami.

Pomagamy dokonać wyboru

Nie wiesz, jak dopasować mebel do wystroju i rozmiarów pomieszczenia? Spokojnie! Teraz będzie to prostsze niż powiedzenie “stół z powyłamywanymi nogami”. Odbierz poradnik, z którego dowiesz się jak zmierzyć i dopasować meble, które stworzą w Twoim domu stylowe i komfortowe miejsce dla całej rodziny.

Lokalizacja

63-630 Rychtal,
ul. Okólna 1

Godziny otwarcia

Pon. - Pt. 8.00 - 16.00

Kontakt

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę złożyć zamówienie?

Masz dwie możliwości:

  • składasz zamówienie online poprzez sklep internetowy – dostosowujesz meble do swoich preferencji za pomocą naszego konfiguratora i opłacasz zamówienie,
  • składasz zamówienie telefonicznie – dzwonisz na numer 733 727 187 i nasz konsultant pomoże Ci w wyborze odpowiednich mebli oraz odpowie na wszystkie pytania.
Czy mogę złożyć zamówienie tylko online?

Nie, możesz także zadzwonić na numer 733 727 187 i nasz konsultant pomoże Ci w dokonaniu zamówienia.

Czy mogę edytować zamówienie po opłaceniu?

Nasze meble tworzone są na zamówienie, nie korzystamy z gotowców. Dlatego jeśli rozpoczął się już proces produkcji, wprowadzenie zmian niestety nie jest możliwe. Aby zapytać o status swojego zamówienia, skontaktuj się z nami, pisząc na adres: kontakt@subtengo.pl lub dzwoniąc na numer 733 727 187.

Czy można kupić na raty?

Tak. Jeśli chcesz zapłacić ratalnie, podczas opłacania zamówienie, wybierz opcję „Raty PayU”. To szybki sposób na zakup mebli na bardzo atrakcyjnych warunkach finansowych.

Czy mogę liczyć na rabat?

Możesz otrzymać rabat po zapisaniu się na nasz newsletter. W takim przypadku otrzymasz jednorazowy kod promocyjny, upoważniający do zniżki. Aby zapisać się na newsletter, pobierz e-book: https://subtengo.pl/pl/

Ile kosztuje dostawa?

Z racji, że każdy produkt ma różne wymiary oraz wagę, koszty dostawy się różnią. Przy opisie każdego z produktów znajdziesz aktualny koszt dostawy. Pamiętaj, że dla zamówień większych niż 1000 zł, dostawa jest bezpłatna.

Czy mogę umówić dostawę na konkretny dzień?

Niestety, to niemożliwe. Nie mamy wpływu na harmonogram prac firmy kurierskiej. Z tego względu, 2 dni przed planowanym dostarczeniem, firma transportowa skontaktuje się z Tobą i poda orientacyjny dzień oraz godzinę dostawy. Jeśli termin nie będzie Ci odpowiadać, możesz przenieść dostawę na inny dzień.

Ile muszę czekać na zamówiony produkt?

Każdy produkt ma widoczny czas realizacji w opisie, który uwzględnia czas produkcji i dostawy. Jeśli zamawiasz więcej niż jeden produkt, weź pod uwagę czas realizacji z produktu, który ma wskazany dłuższy termin, ponieważ produkty wysyłamy w komplecie.

Czy kurier wniesie paczkę do domu?

Nie, podstawowa dostawa nie zakłada usługi wniesienia, dlatego leży po Twojej stronie. Natomiast podczas składania zamówienia, możesz wybrać usługę wniesienia jako dodatkową.

Czy pomożecie mi w montażu?

Jeśli chcesz oddać montaż w nasze ręce, podczas składania zamówienia, wybierz opcję wniesienia z montażem.

Jak anulować zamówienie?

Możesz napisać do nas wiadomość na adres kontakt@subtengo.pl wraz z numerem zamówienia oraz danymi odbiorcy lub zadzwonić pod numer 733 727 187.

Czy mogę zwrócić towar?

Tak, możesz zwrócić zakupiony towar. Wcześniej napisz do nas wiadomość na adres kontakt@subtengo.pl wraz z numerem zamówienia oraz danymi odbiorcy lub zadzwoń pod numer 733 727 187. Towar możesz odesłać do nas kurierem lub skorzystać z transportu spedycji, a my zlecimy odbiór (odpłatnie).

Produkt dodany do ulubionych.