Polityka zwrotów i reklamacji
Przysługuje Ci prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 30 dni bez podania przyczyny.
Termin rezygnacji z zamówienia wynosi 30 dni od dnia otrzymania towaru lub od dnia, w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia, niepełniąca funkcji przewoźnika, weszła w posiadanie dostarczonego produktu.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia.
O swojej decyzji możesz nas poinformować drogą mailową pisząc na adres kontakt@subtengo.pl.
W wiadomości zawrzyj nr rachunku na który mamy dokonać zwrotu środków. Zwrot środków dokonamy nie później niż w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych towarów.
Warunki zwrotów
Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:
- Towar został zakupiony w ciągu ostatnich 30 dni
- Towar umieszczony jest w oryginalnym opakowaniu
Zwrotowi nie podlegają następujące towary:
- Towary wykonane na zamówienie lub ściśle spersonalizowane.
Zwrot towarów
Klient ponosi koszty i ryzyko związane z odesłaniem towaru do nas. Klient może skorzystać z usługi kurierskiej lub spedycyjnej (koszt pokrywa osoba zwracająca towar).
Towar należy wysłać na następujący adres:
- Jakub Robert Cichoń NORTH
- Okólna 1
- 63-630 Rychtal
- numer telefonu 733 727 187
Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.
Warunki Reklamacji
Realizacja Door-to-Door - zgłaszasz reklamacją, a my robimy resztę.
Nie ma potrzeby drukowania etykiet i wysyłać towaru jak w standardowej formie.
Po prostu siedzisz w domu/pracy/ogrodzie/gdziekolwiek i przesyłasz zgłoszenie przez e-mail
Krok po kroku:
- Zrób kilka zdjęć uszkodzenia/wady.
- Opisz sytuację + załącz zdjęcia + wypisz symbole uszkodzonych elementów (elementy opisane są w instrukcji).
- Wyślij wiadomość na naszą skrzynkę e-mail (kontakt@subtengo.pl).
Nie wysyłaj paczek samodzielnie - my zorganizujemy transport, biorąc koszty na siebie.
Ustawowy czas rozpatrzenia reklamacji, to 14 dni. Staramy się rozpatrywać zgłoszenia w ciągu jednego dnia.
Wybieramy najlepsze możliwe rozwiązanie dla Twojej reklamacji. Może być to: wymiana części / wymiana całego produktu / rabat.
Niestety czas realizacji reklamacji jest mocno uzależniony zaplanowanej od produkcji i może trwać nawet kilka tygodni.
Szczegóły reklamacji zawarte są w regulaminie https://subtengo.pl/pl/content/3-regulamin-sprzedazy
W przypadku jakichkolwiek pytań bardzo prosimy o kontakt.
Jakub Robert Cichoń NORTH
Okólna 1
63-630 Rychtal
numer telefonu 733 727 187