Polityka zwrotów i reklamacji

Przysługuje Ci prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 30 dni bez podania przyczyny.

Termin rezygnacji z zamówienia wynosi 30 dni od dnia otrzymania towaru lub od dnia, w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia, niepełniąca funkcji przewoźnika, weszła w posiadanie dostarczonego produktu.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia.

O swojej decyzji możesz nas poinformować drogą mailową pisząc na adres kontakt@subtengo.pl.

W wiadomości zawrzyj nr rachunku na który mamy dokonać zwrotu środków. Zwrot środków dokonamy nie później niż w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych towarów. 

Warunki zwrotów

Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:

  • Towar został zakupiony w ciągu ostatnich 30 dni
  • Towar umieszczony jest w oryginalnym opakowaniu

Zwrotowi nie podlegają następujące towary:

  • Towary wykonane na zamówienie lub ściśle spersonalizowane.

Zwrot towarów

Klient ponosi koszty i ryzyko związane z odesłaniem towaru do nas. Klient może skorzystać z usługi kurierskiej lub spedycyjnej (koszt pokrywa osoba zwracająca towar).

Towar należy wysłać na następujący adres:

  • Jakub Robert Cichoń NORTH
  • Okólna 1
  • 63-630 Rychtal
  • numer telefonu 733 727 187

Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.

Warunki Reklamacji

Realizacja Door-to-Door - zgłaszasz reklamacją, a my robimy resztę.

Nie ma potrzeby drukowania etykiet i wysyłać towaru jak w standardowej formie.

Po prostu siedzisz w domu/pracy/ogrodzie/gdziekolwiek i przesyłasz zgłoszenie przez e-mail

Krok po kroku:

  • Zrób kilka zdjęć uszkodzenia/wady.
  • Opisz sytuację + załącz zdjęcia + wypisz symbole uszkodzonych elementów (elementy opisane są w instrukcji).
  • Wyślij wiadomość na naszą skrzynkę e-mail (kontakt@subtengo.pl).

Nie wysyłaj paczek samodzielnie - my zorganizujemy transport, biorąc koszty na siebie.

Ustawowy czas rozpatrzenia reklamacji, to 14 dni. Staramy się rozpatrywać zgłoszenia w ciągu jednego dnia.

Wybieramy najlepsze możliwe rozwiązanie dla Twojej reklamacji. Może być to: wymiana części / wymiana całego produktu / rabat.

Niestety czas realizacji reklamacji jest mocno uzależniony zaplanowanej od produkcji i może trwać nawet kilka tygodni.

Szczegóły reklamacji zawarte są w regulaminie https://subtengo.pl/pl/content/3-regulamin-sprzedazy 

W przypadku jakichkolwiek pytań bardzo prosimy o kontakt.

Jakub Robert Cichoń NORTH

Okólna 1

63-630 Rychtal

numer telefonu 733 727 187

Produkt dodany do ulubionych.